قوانین و مقررات هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی
موارد زیر شرایط و قوانینی هستند که ضمن کمک به آشنایی با مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، استفاده بهینه تری از خدمات هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی داشته باشید. لطفاً موارد زیر را با دقت ملاحظه بفرمایید. ورود کاربران و استفاده از وب سایت با پروفایل شخصی، جشنوارهها و طرحهای تشویقی، رسانههای تصویری و سایر خدمات به منزله آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات و سرویس ها است. همچنین لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
با توجه به اینکه کلیه اصول و رویه های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین قانون تجارت الکترونیک است، متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای خود ایجاد کند، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر
افرادی که با اطلاعات شخصی ثبتشده در فرم ثبتنام اقدام به ثبت سفارش کنند یا از هرگونه خدمت مجموعه را داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، مطابق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات موجود در سایت فروشگاهی هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، از طریق شرکتهای معتبر و واردکنندگان قانونی و رسمی خریداری شدهاند یا با همکاری برخی فروشندگان رسمی تأمین میشوند که در تمام موارد مجموعه از طریق وب سایت یا تماس تلفنی با مشتریان در ارتباط خواهد بود.
– کیفیت، قیمت و محتوا بر عهده مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی است.
– فاکتور رسمی برای محصولاتی که مشتری درخواست صدور فاکتور رسمی دارد، با هماهنگی از طرف مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ارسال میشود.
– با توجه به نوسانات مقطعی برخی محصولات، پیش فاکتورهای صادرشده برای مشتریان تا پایان همان روز اعتبار دارند و قبل از پرداخت باید حتماً با مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی هماهنگی شود. در غیر این صورت مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی مجاز است سفارش را لغو کرده هزینه پرداختی مشتری را عودت نماید.
– در صورت بروز تأخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق تماس به شما اطلاع رسانی شده و مجموعه هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف 24 ساعت تأمین کند، در صورت عدم تأمین کالا بعد از زمان اعلام شده، اقلام در انتظار تأمین سفارش شما به صورت سیستمی لغو خواهد شد.
– در شرایط خاص مثل جشنوارهها و تخفیفهای شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– خدمات پس از فروش هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را میپذیرد که کالا شرایط اعلام شده در بند خدمات پس از فروش را داشته باشد.
ارتباطات الکترونیکی هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی
– با استفاده شما از خدمات و سرویسهای هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی که شامل ثبت سفارش، ارسال ایمیل و… میشود، ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورت رعایت اصول و رویهها، شما موافقت میکنید که هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی از طرق مختلفی همچون پیام کوتاه، ایمیل و سایر موارد به درخواست شما پاسخ دهد.
– آدرس ایمیل، شمارههای تلفن و سایر مواردی که مشتری در پروفایل خود ثبت یا اعلام میکند، مواردی هستند که مورد تائید مشتری است و هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی از طریق همین موارد مکاتبات خود را با مشتری انجام خواهد داد.
– جهت اطلاع رسانی جشنوارهها، سرویسهای ویژه، خدمات و رویدادها، امکان دارد هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی برای کاربران سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. در صورت عدم تمایل به دریافت این موارد کاربران میتوانند در پروفایل شخصی خود عضویت خود برای دریافت خبرنامه را لغو نمایند.
– توجه داشته باشید که هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی تنها از راههای ارتباطی اعلامشده در قسمت پایینی سایت با مشتریان ارتباط برقرار می کند و سایر ارتباطات خارج از این موارد تخلف بوده و به هیچ وجه مورد تائید هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی نیستند. در صورت دریافت چنین مواردی لطفاً جهت پیگیری به Info@hks-hadi.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
– هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و همچنین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی موردنیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. درواقع با استفاده از سایت هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
– همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی جزئی از اموال تاسیسات محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– سفارشهای ثبتشده در سایت در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه (به غیر از روزهای تعطیل) پردازش میشوند. درصورتی که سفارش در روز تعطیل ثبت شود، فرآیند پردازش و ارسال در اولین روز کاری بعد از تعطیلات انجام خواهد شد.
– برای تمامی سفارشهایی که بهصورت تلفنی ثبت می شوند، پیشفاکتور صادر شده و با توجه به نوسان قیمت و موجودی، اعتبار هر پیشفاکتور تا پایان تاریخ قید شده در آن خواهد بود.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی از طریق پیشفاکتور و پیامک، در صف پردازش قرار میگیرند. هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، درصورتیکه موجودی محصولی در تاسیسات به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت اتمام مهلت پیش فاکتور و تغییر در قیمت یا موجودی محصول، مشتری موظف است شرایط فروش را مجدد بررسی و اعتبار پیشفاکتور را تمدید کند. درصورتیکه مشتری بعد از اتمام مهلت پیش فاکتور و بدون هماهنگی وجه سفارش را پرداخت کند، هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی مجاز است وجه پرداخت شده را عودت دهد و مسئولیتی در قبال تأمین محصول با شرایط قید شده در پیش فاکتور را نخواهد داشت.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده حداکثر تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، حق بی اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سایت محفوظ است. هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید فرم ثبت نام و سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تائید بودن صحت آن ها است و درصورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداختشده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چراکه تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تائید سفارش، بههیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی ، سفارش درانبار اعلام شده تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر ازجمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند (بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند) توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حملونقل
هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها درنهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی تنها در صورت تائید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.
– برای اطلاعات بیشتر به صفحه قوانین مرجوعی مراجعه کنید
سرویس مهلت تست ۷ روزه تاسیسات
رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتریان است.
– این شرایط شامل همه محصولات است به غیر از کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی میشوند، اعم از اینکه محصول فقط طبق سفارش قطعی مشتری در کارخانه و یا کارگاه ساخته و موجود شود، کالا طبق مشخصات خاص ارائه شده توسط مشتری، به صورت شخصی ساز ارائه شود و یا طبق سفارش قطعی مشتری نسبت به خرید و واردات آن محصول از خارج از کشور اقدام شود که مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمیشوند.
– لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی نقص فنی یا ظاهری است)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. درصورتی که موجودی کالای آسیب دیده در انبار به اتمام برسد و هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
– آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل طبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. در غیر این صورت جهت تائید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف است.
در صورت هرگونه سوال در مورد قوانین و مقررات با همکاران ما در ارتباط باشید.
هایپر کالای ساختمانی تاسیساتی هادی